måndag 4 juli 2011

Paket nummer 2

Vissa personer i min närhet är nog trötta på mitt tjat om projektet hallen. Nu har jag ÄNTLIGEN bestämt mig för att det blir tapet efter månader av övervägande. Hittade egentligen den rätta tapeten redan i februari men det var såklart också en av de dyraste jag tittat på, varför blir det alltid så?

Kom efter ett tag på den snillrika idén att beställa den direkt från England och sparade därmed många hundralappar trots hemleverans. För mig som novis inom internethandel är  jag fascinerad av gången. Gjorde beställningen den 23 juni och den 28 juni hade paketet varit i min hand om jag varit hemma vid första leveransförsöket. Billigare och bekvämare än att köpa det i butik. Beställde hos Tangletree Interiors

Och såhär ser tapeten ut, ingår i Mulberrys Imperial Wallpaper Collection
Kommer bli riktigt snyggt till den textil och möbler som finns där. Jag menar, vem vill inte komma in i ett hem med en guldig hall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar