tisdag 5 juni 2012

Inredning de luxe

Dags för lite nya bilder till inspirationsbanken för hemmet. I Sköna Hems 7/2012 reportage Skåne de luxe visas en färgglad mångfald upp. Allt är absolut inte snyggt men den här färkombinationen i vardagsrummet är helt i min smak.
Gräddvitt, dovt lyxigt med accenter i guld och orange samt den härliga pallen i avvikande färg. Fick där precis en idé som måste undersökas.

Nästa rum är inte alls något jag skulle välja när det kommer till färgsättning men är ändå helt underbart med den beiga ristapeten och den knalliga sängen. Ombonat och lyxiga material.
Slutligen en bild med fågeltavlor som jag varit på jakt efter i över ett år. Jag är fortfarande helt övertygad om att det står några liknande i mina föräldrars källare som skulle passa perfekt i hallen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar