lördag 14 maj 2011

Två av en

Det blev en förortstur för att få tag i ytterligare en topp i rätt storlek och färg. För det blir nästan jämt så, när jag hittar något jag gillar vill jag ha det i flera färger. Låter kanske trist men är det bästa som finns. Somliga påstår att det ändå alltid blir en som blir favoriten men det håller jag inte med om. Fördelarna är många, du vet att du trivs bra i plagget, oftast är i alla fall en ren, i och med de olika kulörerna så används de till olika plagg eller olika mycket olika säsonger. Så den vanligaste frågan när jag hittar något jag gillar är "finns den här i någon annan färg?"
Just denna gång var det basfärgerna svart och vitt. En välskräddad T-shirttoppmed snygga veck och lite glans, sommarens favorit till jeans och säkert snygg under jobbkavajen så småningom. Det var väl värt utflykten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar