onsdag 16 mars 2011

Energiboost

Strålande vårdag, klarblå himmel och krispig luft och äntligen känner man hur solen värmer! Våren är verkligen min årstid. Det är nu mitt år börjar och möjligheterna känns som om de är fler än annars.

Ju äldre jag blir desto viktigare är det för mig att omges med personer som ger energi och inte bara tar. Har än så länge haft en mycket energigivande vecka. Idag handlade det om en lunch på dryga timmen för att jag ska känna att livet leker och att jag är lyckligt lottad som träffat så många olika typer av människor i mitt liv.

Arbetslivet har gett mig flera nära bra relationer med personer som jag antagligen inte skulle kommit i kontakt med annars, för de är inte precis som jag. Tänker på hur många år jag har kvar att jobba och ser med stor glädje och nyfikenhet fram emot alla de nya relationer som dessa år förhoppningsvis kommer att erbjuda.

Nu ut i solen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar