fredag 11 mars 2011

Fredagslyx i pappersform

Ett av mina störtsta intressen och inspirationskällor är tidningar och magasin. Förutom alla de magasin jag prenumererar på har jag tre andra favoriter. DI Weekend, A Perfect Guide och bostadsbilagor. Jag har just nu alla tre framför mig tillsammans med mitt morgonkaffe. DI Weekend har en härlig mix av intervjuer med intressanta personer, vackra saker och kulturinnehåll, som jag annars är så dålig på att läsa. Denna veckas DI Weekend har dessutom en specialbilaga om exklusivt boende (ögongodis) samt en artikel om juveler, ett annat av mina stora intressen.

A Perfect Guide förstår jag är en snyggare annonsbilaga som följer med Svenska Dagbladet, men är i mina ögon så attraktiv att jag läser varje sida. Denna veckas tema är Design och Bostad, hur fel kan det bli.

Annars fick jag idag nöja mig med DN Bostad, men imorgon kommer härliga SvD Magasinet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar