lördag 7 januari 2012

Hemnet Magazine

Upplever att min inspiration tryter och har flera förklaringar till det. En av dem är att jag inte prenumererar på så många magasin för tillfället. I brist på nytt fick det bli ännu en genomgång av Sköna Hem. Såg då denna annons som jag tycker var både kul och informativ.
Det kanske inte framgår så tydligt men det är Hemnet som beskriver sig själva som en inredningstidning med ett nytt nummer ute varje dag. Perfekt för en inspirationssökare som mig. Gick in på länken hemnet.se/inspiration och hittade både artiklar kring inredning och bilder från objekt till salu.
Det är fortfarande en BETA-version så man kan hoppas på förbättringar i form av ytterligare underkategoriseringar i stilar, färger eller vad det nu kan vara. Nu var det ett väldigt hopplock av New England-stil från Västkustobjekt till fjällinredning i Åre när jag tittade på kategorin sovrum. Så för mig är Svds Magasinet eller Stockholms innerstadsmäklares websidor fortfarande bättre inspirationskällor. Men jag tror på Hemnet-idén!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar