onsdag 4 januari 2012

Två sjalar

Då har det tillkommit ännu ett par sjalar i garderoben. Fortsätter det bruna spåret och behåller den fina julklappssjalen i mina numera två favoritfärger, grått, och såklart brunt.
Den kombinationen är oslagbart användbar, för då funkar den både till svart och brunskala och troligtvis många andra färger.

Den andra är minst lika bra den om än av lite mindre exklusiv kvalitet. Har haft den nästan varje dag sedan julafton. Även här mycket gråtoner men även blått, rött, orange och såklart, brunt!
Tack mina kära för att ni hjälper mig med min sjalsamling!

Det är för övrigt nästan omöjligt att få till bra foton i detta bedrövliga väder så jag ber om överseende med det.

3 kommentarer:

  1. Shit va snygga! Visst är en av dem Hermes?????????? ;-) Riktigt imponerad av Mattias val! Avis!

    SvaraRadera
  2. Ja, det gjorde han riktigt bra! Men du också som gav mig den andra godingen :-)

    SvaraRadera
  3. Tyckte det stod "Caroline" på den!

    SvaraRadera