tisdag 26 april 2011

Barnrum

För en inredningsintresserad person som jag, gäller det att passa på att fixa med barnrummet under den korta tid som man faktiskt kan bestämma hur det ska se ut. Snart kommer den lilla personen som bor där ha starka åsikter om rummets inredning. Det minns jag om inte annat från min egen barndom. Det jag också minns är hur kul det var att dela rum med ett syskon de första åren. Allt roligt man kunde hitta på medan föräldrarna sov. Det är en upplevelse jag vill ge till mina barn.
Bild från El Mueble
Den här sänglösningen i barnrum ser man i nästan alla spanska inredningstidningar och jag tycker att den är fantastisk. Snygg, funktionell med förvaring samt tar mindre plats än två sängar men är så mycket snyggare och trevligare än en vanlig våningsäng. Det finns massa olika varianter men något sådant kommer det att bli om något år.

Gillar även färgsättningen de har i barnrummen. Som sagt, ett litet tag får jag bestämma, och då gäller det att passa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar