onsdag 20 april 2011

Inspirerande person

En blogg som jag läser då och då är Carolina Gynnings, en person som fascinerar men som jag bara orkar med i lagom doser. Gillar att läsa om hennes måleri och se alla snygga kläder som hon har. Många ser nog en högljudd bimbo som vunnit Big Brother men det här är en knivskarp affärskvinna om än med viss identitsproblematik. Jag har även läst hennes böcker, den första, Ego Girl, var mycket intressant, sorglig och gav en bra inblick i henne som person och hur hon lever. Den andra, Ego Woman var riktigt usel och jag fick en helt annan bild av henne, tyvärr till det sämre. Gillar mycket av hennes konst och är sugen på att köpa en litografi, färgerna stämmer helt med det jag gillar.
Bild från agnetagynning.com
För två somrar sedan var vi i samma butik på Värmdö. Carolina kom fram och tittade på min son som då var tre månader och sa att han var fantastiskt söt. Kanske har det påverkat mitt intresse av henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar