måndag 18 april 2011

Borta är alltid bra ändå

Jag kan inte påstå att man blir fulladdad med inspiration genom att vistas på ett hotellkomplex med tyskar och britter. Men att ligga i solen vid poolen och dagdrömma sig bort till olika projekt är inte fel det heller. Att sen vara i ett klimat där man faktiskt kan använda sina sommarklänningar utan kofta eller blåfrusna ben gör det ännu enklare att slappna av och få ny energi.
En viktig del av upplevelsen av en resa är mat och dryck. Denna resa var inte utvald för det kulinariska men jag har ändå ätit en hel del gott. Gazpacho, ensalada mixta, grillat kött, och min favorit, pan con tomate. Till detta ett alltid lika välkylt rosado eller blanco. Härliga sommar, tur att du snart är på väg.
Sista dagen lyckades jag i alla fall få till mig lite riktig inspiration, men mer om det imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar